5 Ekim 2013 Cumartesi

Bade'nin Minnie Mouse Doğum Günü

        Geçtiğimiz hafta cumartesi günü kuzenim Bade'nin 1. yaş doğum günüydü. Bade'nin annesi Banu ablam minnie mouse konseptli çok güzel bir doğum günü hazırladı. Doğum günündeki her ayrıntıyı kendi elleriyle yaptı. Hiçbir organizasyon şirketinden yardım almadı. Sofra, hediyelikler, süslemeler Banu ablam tarafından yapıldı.Pastalar, cupcakeler, hediyelik kurabiyeler annem ve Banu ablamın yapımı. Ellerine sağlık gerçekten çok güzel ve çok eğlenceli bir doğum günü oldu :)




        Kapıda bu şirin kapı süsü ile karşılandık :)








        Masadaki her şey özenle hazırlanmış üzerinde çok uğraşılmıştı.Sonuç mükemmeldi,insan bu masayı izlemeye bile doyamıyor :) Ben de tırnaklarımı konsepte uydurmaya çalıştım :)




        Çocuklar için ayrı şirin bir masa hazırlanmıştı :) 


       Banu ablam kız çocuklarına hediye olarak minnie mouse taçları,erkek çocuklarına ise papyon yapmıştı.Çocuklar için hazırlanmalarına rağmen yetişkinler daha çok sevdi bu minnie kulaklı taçları , herkesin başındaydı taçlar :)



        1 yaş ve minnie mouse şeker hamuru hediyelik kurabiyeler hem lezzet hem görünüş olarak çok tatlıydı :)


        Bade'ye dileklerimizi kalp şeklindeki minnie mouse desenli kağıtlara yazıp,bu dilek ağacına astık :)


       Üzerinde Bade'nin fotoğrafı olan minnie mouse kafaları misafirlere hediyelik olarak verilen magnetlerdi :) Bunları da Banu ablam kendi elleriyle keçeden yaptı.











        Duvarlar, kapılar konsepte uygun hazırlanmış süslerler süslenmişti :)


        Bade'nin minnie mouse şeklindeki pastasının kekinin yapımı benim canım anneme şeker hamuru ile kaplanması Banu ablama ait. Pastaneden alınsa böyle güzel olmazdı :)


        Bu da benim doğum günü pastam :) Bade'nin doğum günü kutlamasından bir gün sonra benim doğum günüm olduğu için benim kutlamamı da Bade ile birlikte yaptık. Benim pastam da Banu ablam ve annemin ortak çalışması :)

  

        Doğum günü çocuğu Bade o gün çok şıktı :) Badisinin üzerindeki desenler Banu ablam tarafından kesilip dikildi , tütüyü de banu ablam yaptı :) 

        Anlayacağınız üzere tamamen el yapımı bir doğum günü geçirdik :) Yaptığı tüm bu hazırlıklar için Banu ablamın ellerine sağlık :) Umarım sizler de Bade'nin minnie mouse konseptli doğum gününü beğenirsiniz. Esin kaynağı olması dileğiyle , Güzel kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder