5 Kasım 2013 Salı

L'oreal Makyaj Temizleyici

       Merhabalar, bugünkü konuğum L'oreal Göz ve Dudak Makyaj Temizleyicisi, bu temizleyiciyi Gratis bayram indiriminden almadan önce Bebak acıbadem sütüyle göz makyajımı temizliyordum.




         Bebak acıbadem sütünden hiç memnun değildim maalesef gözlerimdeki rimeli ve eyelinerı bir türlü çıkaramıyor ve yüzümün diğer bölgelerine bulaştırıyordu. Göz makyajım çıksın diye fazla ovmam gerektiği için de kirpiklerimin yolunmasına sebep olmuştu.

        L'oreal Makyaj Temizleyicisi'ni iyi ki almışım. Göz makyajımı kolayca çıkardı, gözlerimi bir kere ovarak silmem yetti diyebilirim :) Benim için en iyi özelliği hassas gözler için uygun olması, gözlerimi hiç yakmadı. Lens kullananlar için de uygun bir göz makyajı temizleyicisi.


       Ürünü kullanmadan önce çalkalamanız gerekiyor. Fazlarının karışması biraz uzun sürdü, kullanmadan önce iyice çalkalamam gerekti .


       Ürünün kapağı oldukça kullanışlı ne kadar ürün kullanacağınızı kolayca ayarlayabiliyorsunuz.


       Göz makyajımı sildikten sonra pamuğun hali böyleydi. Pamukta bir tane kirpik görüyorum :( Göz makyajımı temizlemek için tek makyaj temizleme pamuğu kullanmam yetti. Göz makyajımı temizledikten sonra gözlerimde az da olsa yağlı bir his bıraktı.

       Genel olarak çok memnun kaldığım bir ürün oldu :) Bittikçe almayı düşünüyorum. Siz bu ürünü kullandınız mı ? Favori makyaj temizleyiniz nedir ? 
       Güzel kalın :)



4 yorum:

  1. Şu ana kadar kullandıklarım arasında een iyisi Bioderma H2O .O bitince bu seriden bi tane edinmeyi düşünüyorum .Sende güle güle kullan !

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım :) Bioderma'yı kullanıp memnun kalmayan yok zaten :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de diadermine den sonra aldım ama sadece eyeliner için kulak pamukçuğu ile kullanıyorum daha rahat rimelimi sebamed liquid ile yıkayarak çıkartıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. az da olsa yağlı bir his bıraktığı için iyi bir yöntemmiş kulak pamuğu :) deneyeceğim :)

      Sil