29 Haziran 2014 Pazar

Metalik Lacivert Makyaj

Yine ablama yaptığım bir makyajı paylaşıyorum. Bu makyajı gece makyajı olarak yaptım ve elbisesine uygun olması için lacivert ve kahverengi tonlarını kullandım


Ten Makyajı 

L'oreal True Match Fondöteni nemli sünger yardımı ile cildine uyguladım. Göz altlarını kapatmak için Maybelline Fit Me kapatıcı kullandım. Makyajı Essence All About Matt pudra ile sabitledim. Wet n Wild Heather Silk allığı elmacık kemiklerine uyguladım. Bahama Mama ile gerekli gördüğüm yerlere kontur yaptım.


Göz Makyajı

Bahama Mama Bronzer'ı geniş bir dağıtma fırçası ile göz çukuruna ve gözün dış köşesine yan v şeklinde uyguladım. Bu şekilde gözlere boyut kazandırmış oldum. Sleek Storm paletteki ışıltılı koyu kahverengi farı gözün dış kısmına yan v şeklinde uyguladım. Aynı farı alt kirpik diplerine dış kısımlara doğru uyguladım. Göz kapağının orta kısımlarına Rimmel Scandaleyes kalem farların Blamed Blue rengini uygulayıp dağıtma fırçası ile iç kısımlara doğru dağıttım. The Balm Shady Lady Vol 2 paletindeki Bossy Bobbi adlı farı lacivert kalem farı uyguladığım yerlere ve alt kirpik diplerine sürdüm. Göz pınarlarını Shady Lady paletindeki Tempting Tara rengi ile aydınlattım. Rimmel olarak Avon SuperSohck Max maskara uyguladım.

Dudak

Essence Long Lasting rujlarından Coral Calling rengini sürdüm.


Bu kez ablamın saçını da ben yaptım :) Donut topuzu aparatı ile topuz yaptım.


Makyajın tümü bu şekilde. Nasıl buldunuz ?

Güzel kalın :)

instagram: @didemtrker
twitter: @BakimliKediBlog
mail: didemturker94@gmail.com


7 yorum:

  1. Ben saçı da makyajı da çok beğendim canım, çok zarif olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş gece kullanılabilecek şık bir makyaj :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş tatlım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. vuuhuu makyaj harika olmuş bayıldım :)

    YanıtlaSil