12 Eylül 2014 Cuma

Flormar Crazy Look Maskara Bazı

Herkese Merhabalar :)

Geçtiğimiz aylarda Flormar yine bir yenilik yaparak Crazy Look serisinde bir maskara bazı piyasaya sürmüştü. Yenilik diyorum çünkü Türkiye'de maalesef uygun fiyatlı markalarda maskara bazı bulmak oldukça zor. 


Flormar Crazy Look Maskara Bazı ne işe yarıyor ?

Kirpiklerimin daha dolgun ve uzun gözükmesini sağlıyor. Kirpik kıvırıcı ile kıvırdığım kirpiklerime maskara bazı ve sonrasında maskara uyguladığımda kirpiklerimin kıvrık görüntüsü gün boyu sürdü. Maskara bazı uygulamadığım günlerde ise kirpiklerim gün içinde kıvrık görüntüsünü kaybedip düşüyor.


Maskara bazı nasıl kullanılır?

Maskara sürmeden önce maskara bazımı aynı maskara sürer gibi sürüyorum. Çok fazla sürmemeye özen gösteriyorum çünkü sonrasında kirpiklerimde bıraktığı beyazlığı kapatmak zor olabiliyor ve bazı fazla kaçırdığınızda örümcek bacağı misali kap kalın kirpiklere sahip oluyorsunuz. Bazın kuruması için biraz bekledikten sonra rimelimi uyguluyorum.


Fotoğraflarda bazlı ve bazsız kirpiklerim arasındaki farkı pek yakalayamasam da ben aynaya baktığımda oldukça fark görüyorum. Baz uyguladığım kirpikler daha dolgun ve uzun duruyor. Normalde yanlışlıkla sağ gözümdeki kirpikleri kestiğim için maskara bazı uygulanmış olan kirpikler bazsız olanlara göre kısa ; fakat gördüğünüz gibi baz sayesinde çok da bir fark belli olmuyor.

Ben Flormar Crazy Look Maskara Bazından memnun kaldım. Kirpiklerimdeki etkisini sevdim. Siz bu ürünü denediniz mi ? 

Güzel kalın :)

instagram : @didemtrker
twitter: @BakimliKediBlog
mail: didemturker94@gmail.com

1 yorum:

  1. Mac'te görmüştüm galiba, ama söylediğin gibi fiyatı uygun far bazı bulmak çok zor yurtdışından getirtiyordu bi arkadaşım hep. Bunu duyduğum iyi oldu, bende denemek istiyordum alışveriş listeme ekledim.:)

    YanıtlaSil