3 Aralık 2013 Salı

Vichy Normaderm Global Anti- Imperfection Hydrating Care

       Herkese merhabalar :)

       Bugün cildimin iyi anlaştığı bir nemlendiriciyi konuk ediyorum. Adında ve ambalajında ufak değişiklikler olsa da sanıyorum bu ürün Vichy Normaderm Tri-Activ Hydrating Care ile aynı ürün. Ürün cildi matlaştırmayı, gün boyu nemlendirmeyi ve cilt problemlerini azaltmayı vaad ediyor. Tek üründe üç etki :)



       Ürün paraben içermiyor, hipo-alerjenik ve hassas ciltler için uygun. İçerisinde salsilik asit, glikolik asit ve LHA olduğu için hafif soyucu bir etkisinin olması bekleniyor ; fakat ben böyle bir etki hissetmedim. Nemlendirmesinden memnun kaldım fakat karma bir cildim olduğunu belirtmem gerek. Kuru ciltler için nemlendirmesi yetersiz gelebilir. 

       Gözenek görünümünü azaltmayı ve cilt pürüzlerini gidermeyi vaad etse de ben cildimde böyle bir değişiklik görmedim.Bana bir nemlendiriciden bunca etki beklemek biraz hayal kurmak gibi geliyor. Belki oluşacak olan sivilcelerin daha küçük boyutlarda oluşmasını veya oluşmamasını sağlamış olabilir. Çünkü cildim bu aralar aknesiz ve sağlıklı.

       Bu ürünün sevdiğim yönlerine gelirsek; nemlendirmesini çok beğendim, cildimde parlama yapmadı hatta matlık sağlama konusunda başarılı bir ürün, emilimi kolay ve cildimde sivilce oluşumuna sebep olmadı.



       Pompalı oluşunu da çok sevdim çanta da rahatlıkla taşınabiliyor. Elinize alacağınız ürünün miktarını da bu sayede rahatlıkla ayarlayabiliyorsunuz..


       Ürünün yapısı biraz yoğun gibi gözüküyor. Elinize sıktığınızda akıp giden bir yapısı yok kalıp gibi kalıyor ; fakat hiç yoğun değil çok çabuk ciltte emiliyor. Cildimize kullanacağımız miktarı iyi ayarlamak gerekli, fazla kullanımda hafif yapış yapış bir his bırakıyor.

       Karma ve yağlı ciltlere gönül rahatlığıyla önereceğim bir ürün :) Sizler hangi nemlendiriciyi kullanıyorsunuz ? Bu ürünü daha önce kullandınız mı ? Cevaplarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum :)

       Güzel kalın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder