23 Aralık 2013 Pazartesi

Yılbaşı Makyajı - Christmas Makeup Look

Herkese merhabalar :) 
Yılbaşına çok az zaman kala sizlerle bir makyaj örneği paylaşmak istedim. Ben yılbaşının vazgeçilmesi kırmızı ruj tercih ettim ve geri kalan her şeyi sade tuttum. Umarım beğenirsiniz :)
Hello everyone :)
I wanted to post a makeup before christmas. I picked a red lipstick which is an essential for christmas and picked the others simple. I hope you like it :)



Kullandığım ürünleri fotoğrafladım; fakat kullandığım allığı, ürünlerin arasına eklemeyi unutmuşum. Allık olarak Benefit Coralista kullandım. Ben takma kirpik takmadım ama bu makyajda bence kesinlikle takılmalı :) Kırmızı ruj kullanmak yerine Emily Long Lasting dudak kaleminin 206 numarasını tüm dudağıma uyguladım.
I forgot to add my blush in my photograph. For blush I used Benefit Coralista. I didn't use false eyelashes but I think they must be used for this makeup.I applied Emily Long Lasting #206 lip liner to all of my lips for a red lipstick.


Makyajımı nasıl buldunuz ? Siz yılbaşı gecesi nasıl bir makyaj yapmayı planlıyorsunuz ? Düşüncelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Güzel kalın :)
What do you think about my makeup? I would realy appreaciate if you share your comments. Stay beautiful :)

12 yorum:

  1. Çok sade ve güzel olmuş canım,zaten kırmızı rujun yeter be :))

    YanıtlaSil
  2. Rujun rengi çok güzelmiş.Son günlerde elim hep bu tonlara gidiyor benimde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ben de böyle belirgin renkleri yazın kullanamıyorum anca kışın gidiyor elim :)

      Sil
  3. Balm jovi paleti yilbasina indiriminde kapmak istediklerimden insallah bulabilirim :) makyajin da cok guzel olmus tatlim tam her kiyafete uyan yilbasi makyaji olmus :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım Balm Jovi paletini kesinlikle almalısın umarım bulursun :)

      Sil
  4. ÇOK SADE VE NET BİR MAKYAJ OLMUŞ SEVDİM=)

    YanıtlaSil
  5. Çok yakışmış sana :) Takma kirpikle desteklersen yılbaşı akşamının starı olursun garanti ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kesinlikle takma kirpik şart :)

      Sil
  6. cnm çok hoş olmuşsun! ne kadar güzelsin öle sen yaaa:))))) bu güzelliği yakından görmek için sabırsızlanıyorum:)))
    ben hala yılbaşı gecesi hem ne giyeceğime hem de nasıl bir makyaj yapacağıma karar vermedim, ama kırmızı rujum kesin artık:))) gözlerimi de senin gibi doğal tonlarda yaparım genelde açık kahveler bronzlar, naturel tonlar kullanırım.
    Öpüyorum cnm,iyi yıllar şimdiden:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim o senin güzelliğin :) Bende sabırsızlıkla bekliyorum moda kraliçemi yakından görmeyi :) Sana da iyi yıllar tatlım :)

      Sil