19 Nisan 2014 Cumartesi

Rimmel London Colour Rush Kalem Ruj - On Fire 600

Mutlu pazarlar :)

Rimmel London "Rita Ora" koleksiyonunun ojeleri ve kalem rujları artık Watsons'larda satışta. Ben içlerinden en mercana yakın rengi seçmeye çalışarak On Fire rengini satın aldım.


Kalem rujların renk vermesi konusunda beklentim oldukça düşüktür. Bu sebeple gidip en canlı rengi seçtim. Fakat sonrasında oldukça pişman oldum. Rimmel London kalem rujlar, benim beklentimin oldukça üzerinde renk veriyor. Dudağımda oldukça pigmentli ve canlı durdu. Yazın capcanlı renkler sürmeyi seviyorsanız On Fire sizin renginiz olabilir ; fakat benim için biraz fazla :)

Rujların yapısını çok sevdim. Kolayca sürülüyor. Dudakta kayıp gidiyor adeta. Kalem formunda olması dudaklarınızı çerçeveleme imkanı sunuyor. Lip balmlar gibi yumuşak yapıda. Bu tarz rujlardan fazla kalıcılık beklememek gerek ; fakat Rimmel London kalem rujlar rakiplerine göre daha kalıcı.


Rimmel London Colour Rush kalem rujun yapısını çok sevdim ; fakat On Fire rengi pek benlik değil. Koleksiyonun diğer renklerine mutlaka şans vereceğim.

Güzel kalın :)

instagram: @didemtrker
twitter: @BakimliKediBlog
mail: didemturker94@gmail.com


5 yorum:

  1. Teterları olaydı iyiydi be canım,:/ genede kötü değil güle güle kullan.Parmaklarınla sürersen belki rengi en aza indirgeyebilirsün.
    mucukxx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru diyosun tatlım ama ablam seviyor böyle renkleri ona verdim :)

      Sil
  2. Gerçekten harika duruyor. çok beğendimm watsonslara koşmalıyım:)

    YanıtlaSil
  3. Benim aklim da nude renkte . Alsam mi almasam mi karaesizlik yasiyorum :))

    YanıtlaSil
  4. Rengi çok güzel görünüyor :) Ben de böyle renklerden biraz kaçıyorum ama yine de çok beğendim. Ablan güle güle kullansın:))

    YanıtlaSil