7 Nisan 2014 Pazartesi

Wet n Wild - Walking on Eggshells 380B

Wet n Wild paletleri, yerli ve yabancı bloglarda görüp çok merak ediyordum. Sonunda dayanamayıp 3'lü paletlerinden iki farklı rengini beautyjoint.com sitesinden sipariş verdim. Siparişim elime bir ay gibi bir sürede ulaştı. Yanlış hatırlamıyorsam iki adet üçlü paleti kargo ücreti ile birlikte 26 TL'ye almış oldum. 


İnstagram hesaplarında üçlü paletlerin 25 TL'ye satıldığını görüyorum. Bu fiyatın içinde maalesef kargo ücreti de yok. Her ne kadar kargonun gümrüğe takılma ihtimali olsa da yurtdışı sitelerinden satın almak daha uyguna geliyor. 

Wet n Wild paletlerin bu kadar ünlü olmasının en önemli sebebi fiyatlarının aşırı uygun olmasının yanında farların pigmentasyonunun MAC farlar ile yarışır cinsten olması. Wet n Wild farların bir çok rengi MAC farlara dupe (benzer) olarak gösteriliyor.

İlk far Browbone yani kaş kemiğini aydınlatmak için kullanabileceğiniz krem rengi bir far. İkinci far Crease, göz kapağını gölgelendirmek için kullanabileceğiniz bir kahverengi. Üçüncü far Eyelid yani göz kapağının tamamı için kullanabileceğiniz pembe şampanya tonlarında bir far. Farların hepsi ışıltılı. 


Farların renk verişlerine diyecek söz yok. Gerçekten bu konuda çok başarılılar. Farların gözün hangi bölgesinde kullanılabileceğinin yazması ise makyaja yeni başlayanlar için faydalı olacaktır. Walking on Eggshells 3'lü paletindeki renkler günlük kullanıma oldukça uygun. Wet n Wild farların kötü özelliklerine gelirsek; farlar aşırı tozutuyor ve ambalajları aşırı dandik. Fakat farların 3 dolara satılıyor olması bu kötü özellikleri görmezden gelmem için yeterli :)


Wet n Wild Walking on Eggshells paletini kullanarak yaptığım günlük makyajı fotoğrafladım. Fotoğraflarda renkler istediğim kadar belirgin çıkmadı maalesef.

Güzel kalın :)

instagram : @didemtrker
twitter: @BakimliKediBlog
mail: didemturker94@gmail.com


5 yorum:

  1. cnm harika renkler! senin o güzel gözlerine de nasıl yakışmış:)))))
    öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. Tam yaza göre :)

    www.missysworld.com
    Facebook.com/missysworld.blogspot

    YanıtlaSil
  3. Benim wishlistimde var bu palet :) Gözlerin de pek güzel maşallah ^_^

    YanıtlaSil