25 Şubat 2014 Salı

Avene Clean-Ac Nemlendirici Krem

Karma ve yağlı ciltler için nemlendirici seçimi gerçekten zor olabiliyor. Birçok nemlendirici cildimize ağır gelip sivilce problemine veya gün içinde parıl parıl parlamamıza neden olabiliyor. Sanırım karma ve sivilcelenmeye yatkın cildime en uygun nemlendiriciyi sonunda buldum.


Cildimiz ne kadar yağlı olursa olsun yine de cildimizi nemlendirmeyi ihmal etmemeliyiz. Yağlı ciltler için ise nemlendirici kullanmak işkenceye dönüşebiliyor. Çoğu nemlendirici cildimde yapış yapış bir his bırakıyor, cildimin daha da yağlanmasına sebep oluyordu. 

Avene Clean- Ac benim yağlıya dönük karma cildimin nem ihtiyacını çok güzel karşıladı. Cildimde hiç bir şekilde ağırlık yapmayıp kolayca emildi. İçeriğinde bulunan Avene termal suyu sayesinde cildimi yatıştırıp yumuşacık yaptı. Yapış yapış bir his kesinlikle bırakmadı. Ben bu üründen çok memnun kaldım. Avene Clean- Ac nemlendirici kremi gönül rahatlığıyla, yağlığa dönük karma ve yağlı ciltlere tavsiye ediyorum.


Avene Clean-Ac krem Roaccutane tedavisi sırasında da çoğu dermatolog tarafından önerilen bir nemlendirici. Ürün 40 ml indirimsiz olarak 49 TL'ye satılıyor.

Avene Clean- Ac nemlendirici krem saglikdeposu.net sitesinde şu an %20 indirimli olarak satılıyor. Takipçilerime özel ekstra %10 indirim koduyla bu ürünü 35,28 TL'ye satın alabilirsiniz. 

İndirim kodu: bakimlikedi

Güzel kalın :)

instagram : @didemtrker
twitter: @BakimliKediBlog
mail: didemturker94@gmail.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder