1 Şubat 2014 Cumartesi

Ocak Favorilerim

Şubat ayının ilk günü Ocak favorilerimi konuk etmeye karar verdim. Bu yazı benim ilk favoriler yazım olacak. Ocak ayında hangi ürünleri severek kullanmışım gelin birlikte göz atalım :)


Real Techniques Buffing brushla tanışmadan önce likit fondötenimi MAC 187 ile uyguluyordum. MAC 187 fondöteni uygularken fırça izi bırakıyor ve çok kıl döküyordu. Fondötenimi RT buffing brush ile uygulamaya başladıktan sonra MAC 187'nin allık ve bronzer uygularken harikalar yarattığını keşfettim :)

Tırnaklarıma nail art yaparken üst üste oje sürdüğüm için, ojenin kuruması işkenceye dönüşüyor. NK Express Hızlı Oje Kurutucu cila sürdüğüm anda ojeyi kurutmasa da, ojenin normal kuruma süresini kat kat hızlandırdığı için favorim. 

Burt's Bees tinted lip balm Ocak ayında en çok kullandığım dudak ürünü oldu. Hafif renk verişini, verdiği parlaklığı ve nemi seviyorum. Yazısını burada yazmıştım.

Bioderma Sensibio H2O sadece Ocak ayının değil, her zaman favorim olacak bir ürün. Yazısını buradan inceleyebilirsiniz.

The Balm Put A Lid On It far bazı, yağlı göz kapaklarımda çizgilenen farlara elveda dememi sağladı.

Burt's Bees limon yağı içeren tırnak eti bakım kremi hem tırnak etlerime hem de tırnaklarıma çok iyi geldi. Detaylı yazısını burada yazmıştım.

Avene Cleanance yüz temizleme jeli cildimi biraz kurutsa da, Ocak ayında pütür pütür olan cildime en iyi gelen temizleyici oldu. Yazısını buradan inceleyebilirsiniz.

Ocak ayında sizin sıklıkla kullandığınız ürünler neler ?

Keyifli bir cumartesi geçirmeniz dileğiyle, güzel kalın :)

instagram : @didemtrker
twitter: @BakimliKediBlog
mail: didemturker94@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder