30 Mayıs 2014 Cuma

Mim - Tek Kelime

Hayattan Paraler bloğunun sahibi Ceren beni mimlemiş. Sorulara tek kelime ile cevap vermeye çalışacağım. Umarım hoşunuza gider :)


Telefonun nerede ?
Çantamda.

Partnerin ?
Her şeyim.

Saçların ?
Kınalı.

Annen ?
Canım.

Baban ?
Kıyamaz bana.

En sevdiğin eşya ?
Telefonum.

Son gece gördüğün rüya ?
Hatırlamıyorum.

Hayalindeki araba ?
Mini Cooper.

İçinde bulunduğun oda ?
Apart odası.

Korkun ?
Sevdiklerimi kaybetmek.

On sene içinde ne olmak istiyorsun ?
Evli, mutlu, çocuklu :) En başta kariyer olmazsa olmaz tabi ki :)

Sen ne değilsin?
Tembel.

En son yaptığın şey ?
Twitter'a baktım.

Üzerinde ne var ?
Eşofman altı ve askılı bluz.

Senin hayatın ?
Tıkırında.

Moralin?
Finaller olmasa daha iyi olacak.

Şu an ne düşünüyorsun?
Cevapları.

Senin bilgisayarın?
Packard Bell.

Bira ?
Arkadaş ortamı.

Aşk ?
Mutlaka yaşanmalı :)

Ceren'e beni mimlediği için çok teşekkür ederim. Bu mimi yapmak isteyen herkesi mimliyorum.

Güzel kalın :)

instagram : @didemtrker
twitter: @BakimliKediBlog
mail: didemturker94@gmail.com

3 yorum:

  1. Merhaba,
    Sayfanızı yeni keşfettim ve çok beğendim. Kedi hastası bir şahıs olarak blog tasarımınıza bayıldım!.. :) Sizi izlemeye aldım. Bana da beklerim:
    http://whiteglaze.blogspot.com
    Tekrar görüşmek ümidiyle,
    Kocaman Sevgilerimi bıraktım, kaçtım.. :)
    Beyaz Sır

    YanıtlaSil
  2. Bu da eğlenceliymiş hehe :)
    Bende mimledim kiii :)) http://gzmgdr.blogspot.com.tr/2014/06/mim-10-seni-sen-yapan.html

    YanıtlaSil