24 Mayıs 2014 Cumartesi

Son Günlerde Neler Aldım ? #2

Merhabalar :)

Anneler günü indiriminden beri ufak tefek alışverişler yaptım. Aldığım ürünlerin bir kısmını blogda inceledim. Blogda henüz incelemediğim yeni ürünleri sizlere göstermek istedim.


Yves Rocher'da şu sıralar Yves Rocher kartı olanlar için bir kampanya var. Aldığınız herhangi 2. ürün %50 indirimli ve yaptığınız bu alışverişte orijinal boy lavantalı duş jeli hediye ediyorlar. 

Ben Yves Rocher Vitamin Face Mist yani greyfurtlu ferahlatıcı canlandırıcı sprey ve Kayısı çekirdeği özlü peeling aldım. Ferahlatıcı spreyi ilk kez kullanıyorum. Şimdilik kullandığımda verdiği hissi sevdim. Kayısılı peelingi ise ne kadar çok sevdiğimi biliyorsunuz zaten bittikçe alıyorum. Lavantalı duş jelinin kokusundan maalesef hiç hoşlanmadım. Ferahlatıcı sprey'in ve kayısılı peelingin indirimsiz fiyatları 12.90. İndirimli ikisi beraber 19 TL civarına geldi.

Gördüğünüz takma kirpikleri aliexpress.com' dan satın aldım. Fiyatı 2.65 $ ve kargo bedavaydı. Bir ay içinde kirpikler elimdeydi. Şu ana kadar iki kez kullandım ve çok beğendim. Ürünü buradan satın alabilirsiniz.

Dove Yoğun Onarıcı saç bakım kremini alalı 3 hafta filan oldu aslında. Bu üç hafta boyunca neredeyse her gün kullandım. Bu saç kreminden çok memnun kaldım; saçlarımı yumuşacık yapıyor, saçlarım kolay taranıyor ve mis gibi kokuyor. Kesinlikle bu ürünü denemenizi öneririm. Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 4 TL filandı.

Eklips nemlendirme eldivenini Gratis Anneler Günü indiriminden almıştım. Aldığım günden beri çoğu gece el kremimi bol bol sürüp eldiveni takıp uyudum. Uyandığımda ellerim yumuşacık ve bol nemlenmiş oluyor.

Yine Gratis Anneler Günü indiriminden aldığım bir diğer ürün Lee Stafford Double Blow Volumizing Mousse yani hacim köpüğü. Bu ürünü duştan çıkınca ıslak saçlarımın diplerine ve boylarına uyguluyorum. Daha sonra kurutuyorum. Kuruttuğum saçlarıma bir daha az miktarda köpük uygulayıp tekrar kurutuyorum. Saçlarımı hiç sertleştirmiyor bu özelliğini sevdim ;fakat hacim verme konusunda çok çok başarılı bulamadım. Evet hacim veriyor ama çok belirgin şekilde değil.

Sonunda uzun süredir istediğim Wet n Wild Comfort Zone paletine kavuştum. Eskişehir'deki Gratislere Wet n Wild ürünleri geldi ; fakat uzun süredir Comfort Zone paletini bulmak imkansız gibi bir şeydi. En sonunda Gratis'te çalışan bayana her gün gelmiş mi diye uğradığımı, ne zaman geleceğini ve geldiğinde bana haber verip veremeyeceklerini sordum. Sağ olsun aynı gün içinde bana mesaj attı ve istediğim paletin geldiğini bildirdi. Resmen koşa koşa gittim Gratis'e :) Gittiğimde daha raflara bile konmamıştı hemen kaptım bir tane. Elimde paletim mağazada gezinirken paletleri raflara koydular ve gözümün önünde bütün paletler tükendi. Şaştım kaldım :) Bu arada Wet n Wild 8'li paletlerin fiyatı 19.50 TL.

Sizler için de hoşunuza gideceğini düşündüğüm bir şey aldım. Sürpriz olsun diye şu an paylaşmıyorum. Yakında yeni bir çekiliş başlatacağım.

Güzel kalın :)

instagram : @didemtrker
twitter: @BakimliKediBlog
mail: didemturker94@gmail.com



12 yorum:

  1. Bizim burda sorsak yüzümüze öylece bakarlar " Başka emrin var mı paşam" derler :) Güle güle kullan canım aldıklarını :) Paletle bir makyaj gelsin o zaman <3

    YanıtlaSil
  2. hepsini güle güle kullan canim, bende WetnWild cok almak istiyorum ama almanyada heryerde satilmyor benim yakinlarimda hic yok, türkiye gidersem paletlere bakacagim bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Türkiye'de de yeni satılmaya başladı, daha önce yurtdışı sitelerinden sipariş vererek almaya çalışıyordum ben de :)

      Sil
  3. Güle güle kullan canım hepsini :)

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullanmalar tatlıımm -*-

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan:)) Ayrıca gratis magzasında çok anlayışlı çalışanlar varmış ne güzel:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Eskişehir Espark Gratistekiler gerçekten çok anlayışlı :)

      Sil
  6. Güle güle kullan canım far paletinin renkleri çok hoş buarada seni Tag ledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) En yakın zamanda yapmaya çalışacağım :)

      Sil