2 Mayıs 2014 Cuma

Nisan Favorilerim

Herkese merhabalar :) 

Epey uzun süredir favoriler yazısı yazamamıştım. Nisan ayına kısmetmiş. Son zamanlarda sıklıkla kullandığım ürünlere birlikte bir göz atalım istedim.


Maybelline The Falsies Volume Express Black Drama maskarayı aldığımdan beri çok severek kullanıyorum. The Rocket Volum Express maskara ile iyi bir ikili olduklarını düşünüyorum. Önce Maybelline Rocket maskara ile kirpiklerimi tek tek ayırıp daha sonra The Falsies ile daha kıvrık ve uzun olmalarını sağlıyorum.


Ruj kullanmayı hem dudaklarımı kuruttuğu hem de dudaklarımdan silindiğinde hoş bir görüntü oluşturmadığı için pek sevemedim. Ruj yerine lip balm kullanmayı tercih ediyorum. Son zamanlarda Maybelline Babylips Cherry Me dudak balmını ve Burt's Bees Tinted Lip balmı sıklıkla kullandım.

Wet n Wild Walking on Eggshells paleti benim için hayat kurtarıcı bir palet oldu. Günlük olarak üç rengi de sıklıkla kullandım. Ne sürsem derdime çare oldu. Maybelline Color Tattoo krem farların on and on bronze rengini de son zamanlarda günlük makyajlarımda çok sık kullandım.


Pantene Argan Yağlı Elixir'i her duştan sonra saçlarımdaki karışıklığı açmak için kullanıyorum. Kokusunu ve nemlendirmesini çok sevdim. Evde olduğum zamanlarda, yağ bakımı yapar gibi saçlarımın tümüne bolca sürdüğüm de oluyor.

Güneş kremi kullanımının ne kadar önemli olduğundan ve her sabah atlanmadan uygulanması gerektiğinden daha önce bahsetmiştim. Benim favori güneş kremim Avene Cleanance Solaire Spf 30. Uzun süre de favorim olarak kalacak gibi gözüküyor.

Sizin nisan ayı favorileriniz neler ?

Sınav döneminde olduğum için bloğu biraz aksatabilirim. Kusuruma bakmayın ve lütfen şans dileyin :)

Güzel kalın :)

instagram : @didemtrker
twitter: @BakimliKediBlog
mail: didemturker94@gmail.com

7 yorum:

  1. Canım çok güzel yazmissin ben avonun argan yağını kullaniyorum pantene argan yagi daha mi güzel önerinin bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Avon'un argan yağlı serumunu da severek kullandım. İkisi de güzel ürünler. Avon biraz daha koyu yapıda. Pantene daha akıcı. Eğer Avon saçlarında ağırlık yaptıysa Pantene'i öneririm. Yapmadıysa Avon kullanmaya devam edebilirsin :) Sevgiler

      Sil
  2. Ben de baby lips pink punch ı çok severek kullanıyorum şu sıralar, tam baharlık bir pembesi var :)) Far olarak da sıkça nude tude ve mary louyu kullandım :) Galiba onlardan vazgeçemeyeceğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de benim gibi doğal tonlar seviyorsun o zaman :)

      Sil
  3. Bende Avene günes kremini almak istiyorum elimdekilerin bitince,doktorum spf 50 tavsiye etti bana cildim cabuk leke yaptigi icin :) cok güzel favoriler , cherry me bende kullaniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında benim de cildim çok çabuk leke yapıyor :( spf 50 en iyisi olacaktır :) Teşekkür ederim güzel yorumun için :)

      Sil
  4. wet'n wild'ın bu paletini bende çok seviyorum.burts bees'in narlı olanı değil mi onuda çok severek kullanıyorum.baby lips cherry me'den favorilerimden.ne güzel ortak birçok sevdiğimiz ürünler varmış.sevgiler...

    YanıtlaSil