7 Mayıs 2014 Çarşamba

The Balm Bahama Mama Bronzer

Merhabalar :)

The Balm Bahama Mama ile son Gratis indiriminde tanıştım. Ülkemizde uygun fiyatlı, sim barındırmayan bronzer bulmak zor ; fakat bronzerı kontur amaçlı kullanacaksak mutlaka mat olmalı.


Tüm The Balm ürünlerinde olduğu gibi çok cici bir ambalajı var. Ambalajın içinde ayna da mevcut. 

Bahama Mama kontur işlemi için biçilmiş kaftan. Hem simsiz hem de çok soğuk tonlu bir kahverengi. Yani cildinizde asla turuncu durmayacak bir ürün. Fakat tüm yüze bronzluk sağlamak amacıyla kullanıma uygun olduğunu düşünmüyorum. Tüm yüze uyguladığınızda cansız ve fazla kahverengi olabilirsiniz.


Bahama Mama'nın pigmentasyonu oldukça fazla. Fırçaya az az alıp uygulamakta fayda var. Fazla kaçtığında kirli bir görüntüye sebep olabiliyor.


The Balm ürünleri Gratislerde satılıyor. Normal fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 30 TL civarında. İndirimlerde 15 TL'ye almanız mümkün. Ben kontur işlemi için kullanıyorum. Kontur yapmak için mat bronzer arayanlara Bahama Mama'yı şiddetle tavsiye ederim.

Güzel kalın :)

instagram : @didemtrker
twitter: @BakimliKediBlog
mail: didemturker94@gmail.com

9 yorum:

  1. Ben hep alıp almamak arasında kaldım ve açık tenli olduğum almadım. Aklımda kaldı açıkcası =) Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Çok açık tenliysen koyu gelebilir canım :)

      Sil
  2. alınacakalr lsıtesının en basında *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazır yarın Gratis Anneler günü indirimi başlıyorken alınabilir :)

      Sil
  3. Ben de severek kullanıyorum Bahama MAma çok ideal gerçekten. :)

    YanıtlaSil
  4. Bunların ambalajları pek şık gerçekten, benim de tek aşkım pupa bronzer♥ tamamen mat ve rengi de koyu değil.güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. ben de bir balm hayranıyım ama hiç bronzer kullanmıyorum çünkü bir türlü iyi uygulayamıyorum:)))) arap bacıya dönebiliyorum:P konturlama postun var mı bilmiyorum ama bir de kontur postu yapsan ne sevinirim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım kontur ile ilgili geçmişte post hazırlamıştım buradan bakabilirsin :)
      http://bakimlikedi.blogspot.com.tr/2013/12/yuz-konturleme-ve-aydnlatma.html

      Sil