21 Temmuz 2014 Pazartesi

Doa Kozmetik Alışverişim

Uzun süredir aklımda Doa Kozmetik'ten alışveriş yapmak vardı ;fakat ne alacağıma karar verememem ve sınavlarımın yoğunluğu sebebiyle ancak bu zamana kısmet oldu.


doakozmetik.com %100 doğal ürünler satan bir site. Üstelik oldukça uygun fiyatlarla. Açıkçası ben aktarlarda satılan ürünlere güvenemiyorum. O nedenle kendini kanıtlamış bu tarz sitelerden alışveriş yapmayı daha güvenilir buluyorum.

doakozmetik.com sitesine üye olursanız alışverişlerinizde %10 indirim kazanıyorsunuz. 25 TL'yi geçen alışverişlerinizde ise kargo bedava. Mesela ben Kükürt sabununu sırf kargo bedava olsun diye alışverişime ekledim.

Aslında doakozmetik.com'dan satın almayı düşündüğüm daha bir çok ürün var ; fakat bu ilk deneme alışverişiydi. Bu ürünlerden memnun kalırsam devamı gelecek :)

Alışverişimde bir sorun yaşamadım ; fakat ürünler hakkında henüz kullanmadığım için bir yorum yapamayacağım. Yakın zamanda ürünler hakkındaki deneyimlerimi ve düşüncelerimi de bloğumda görebilirsiniz.

Güzel kalın :)

instagram: @didemtrker
twitter: @BakimliKediBlog
mail: didemturker94@gmail.com

3 yorum:

  1. Daha önce ben de alışveriş yapmış ve sorun yaşamamıştım. Çok da sempatikler. Alışveriş yaparken çıkan uyarılar falan komik :) Umarım ürünlerden de memnun kalırsın. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Umarım işeyarar kulandıktan sonraki yorumunuda yazarmısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşe yaradılar :) http://bakimlikedi.blogspot.com.tr/2014/07/cay-agac-yag-mucizesi.html
      http://bakimlikedi.blogspot.com.tr/2014/07/evde-hazrylayabileceginiz-dogal-sac.html#more
      Bu yazılarımda ürünler hakkındaki yorumlarımı bulabilirsin.

      Sil