25 Temmuz 2014 Cuma

Çay Ağacı Yağı Mucizesi

Mutlu Cumalar !

Çay ağacı yağını ilk kez Ayşe Çakar'ın videolarında duymuştum. Daha sonra araştırdım ve faydalarını duydukça bu yağa olan merakım iyice arttı.

Çay ağacı yağı anti bakteriyel özelliği ile meşhur. Bu nedenle iltihaplar üzerinde oldukça etkili. Yani iltihaplı sivilcelerin geçmesine yardımcı bir ürün. Bir gecede sivilceyi tamamen söndürmese de iyileşme sürecini hızlandırıyor ve yeni sivilcelerin oluşmasını engelliyor.


Nasıl bir yağ sivilce mi geçirecek, cildimi daha da yağlandırmaz mı dediğinizi duyar gibiyim. Kullanmadan önce ben de bu tarz tereddütler içindeydim ; fakat zaten cildinize uyguladığınız anda hissedeceksiniz ki bu bildiğimiz yağlardan değil. Çok ince bir yapısı var, cilt tarafından kolayca emiliyor ve hiç ama hiç yağlı bir his bırakmıyor. Hatta cildimi bir miktar kuruttu bile diyebilirim.

Ben bu yağı tonik gibi tüm yüzüme ellerimle uyguluyorum. Fakat uyarmalıyım ki hassas ciltli iseniz yağı biraz sulandırıp kullanmanızda fayda var. Benim cildimde ilk zamanlarda aşırı kuruma ve soyulmaya neden oldu. Cildimi soymasından anladım ki bu yağ lekeler için de çok faydalı.

Orman gibi kokuyor. Keskin bir kokusu var. Elinize küçücük bir damla bile alsanız tüm odayı kokutmaya yetiyor. Ben kokusunu seviyorum ama annem nefret ediyor. Yağı cildime uyguladığımda hafif batma ve uyuşukluk hissi oluşuyor.

Cildimde pütürler vardı, bu yağı kullandığım sürece o pütürler küçük halleri ile kaldılar. Bir kaç gün üşenip de yağı sürmedim ve pütürler kocaman sivilce oldular. Çay ağacı yağının ne kadar faydalı olduğunu üşenip sürmediğim günlerde daha iyi anladım.

Ben çay ağacı yağımı doakozmetik.com sitesinden satın aldım. Ürünü incelemek için tık tık...
Ayşe Çakar'ın Çay ağacı yağı ile ilgili videosunu buradan izleyebilirsiniz.

Güzel kalın :)

instagram : @didemtrker
twitter: @BakimliKediBlog
mail: didemturker94@gmail.com

2 yorum:

  1. Bende Ayşe Çakar'ın önerisiyle çay ağacı yağı kullanmaya başladım.Sivilceler üzerinde çok etkisini gördüm.Sivilce için üretilmiş jellerden bile daha etkili :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de almıştım bir ara ama hiçbir işe yaramamıştı.Başka bir markanınkini tekrar denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil