17 Temmuz 2014 Perşembe

Yeni Eklips Fırçalar - Pudra Fırçası

Gratis'te Ecotools yeni fırçalar çıkarmış zannederek fırçaları incelemeye başladım ; bir süre sonra elimdeki fırçalarım Ecotools değil Eklips fırçalar olduğunu fark ettim. Eklips, Ecotools benzeri hatta neredeyse tıpkısının aynısı fırçalar çıkarmış. Hem de daha uygun fiyatlı versiyonlarını.


Çantaya atmalık küçük boyutlarda pudra uygulayabileceğim bir fırça arıyordum. Eklips'in bu pudra fırçası tam da isabet oldu. Oldukça uygun fiyatlı olduğu için aman bir şey olur korkusu olmadan çantama atabiliyorum.


Oldukça yumuşak ve sık tüylü. Sık tüyleri sayesinde fırçaya aldığınız pudranın tamamını yüze uygulayabiliyorsunuz. Pudranın kolay dağıtılmasını sağlıyor. Yıkama sırasında ve sonrasında tek bir kıl bile dökmedi ; fakat zor kurudu.


Özellikle yaz aylarında sürekli pudra yenileme ihtiyacı duyuyorum. Bu fırça benim için kurtarıcı bir ürün oldu. Minicik boyutuyla hiç yer kaplamıyor. Çantamda rahatça taşıyorum. Sık tüylü olması da benim pudra fırçasında sevdiğim bir özellik. Eklips fırçaların diğer çeşitlerine de mutlaka şans vereceğim. Sizin deneyip memnun kaldığınız Eklips fırçalar var mı ?

Güzel kalın :)

instagram : @didemtrker
twitter: @BakimliKediBlog
mail: didemturker94@gmail.com

8 yorum:

  1. Ben de ekilipsin natural pudra fırçasını kullanıyorum ve gerçekten memnunum. Daha iyisine ve fiyat olarak uygununa rastlamadıkça başka bir marka kullanmayı da düşünmüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Çok merak ediyorum eklipsin fırçalarını özellikle de yelpaze olanı. Mutlaka denemek istiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yelpaze olanı ben de çok merak ediyorum :)

      Sil
  3. Bu fırçalar çok sevildi indirimde hiç bulamadığım için alamamıştım denk gelirsem bir iki tane alıp denemek istiyorum. Çantaya atmalık kapaklı bir fırça istiyordum ama buda uygun fiyatlı olduğu için acımadan kullanabilirim :) Kocaman RT Powder Brushı yanımda taşımak istemiyorum =/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım tam çantada taşımalık :) Ben aldığımda da indirimde değildi sanırım ama yine de fiyatları baya uygun.

      Sil
  4. Ben de açili kontur fircasini aldim:) allik fircasi olarak kullaniyorum asiri begendim, fiyatina gore cidden iyi. Bu minik pudra fircasini da alacagim. Cantada tasimaya cok uygun boyutta:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de fiyatına göre fırçanın kalitesine şaştım kaldım açıkçası :)

      Sil
  5. Açılı fırça, far fırçası, eyeliner fırçasına bayıldım ben! Güle güle kullan:-*

    YanıtlaSil