4 Temmuz 2014 Cuma

Flormar Renklerini Özgür Bırak Yarışmasından Kazandığım Hediyelerim

Herkese merhabalar :)

Flormar, resmi web sitesi üzerinden Renklerini Özgür Bırak isimli bir yarışma başlatmıştı. Ben de bu yarışmaya katıldım ve bu güzel seti kazandım. 


Setin içinden bir makyaj çantası, bir adet Fushion Baked Eyeshadow, bir adet Crazy Look maskara bazı ve bir adet Crazy Look maskara çıktı.


Farın ismi Starry Orange. Harika bir turuncu. İçinde altın sarısı ve mor kısımlar da bulunuyor. Far rengini tek sürüşte verdi. Pigmentasyonu çok güzel. Fotoğrafta gördüğünüz üzere soldaki ilk renk hepsinin karıştırılmış hali, ikinci renk sadece turuncu kısımlarının rengi , üçüncü renk sadece altın sarısı kısımların rengi ve son renk mor kısımların sürülmüş hali.


Maskara bazını henüz deneme şansım olmadı ; ama gerçekten çok merak ettiğim bir ürün.


Crazy Look maskaranın bendeki rengi Fuchsia. Henüz bu ürünü de deneyemedim. Yazın kullanımının çok eğlenceli olacağını düşünüyorum. 


 Bu ürünlerin tabi ki detaylı incelemesini ilerleyen günlerde bloğumda yapacağım. Bu sadece ön gösterim :)
Flormar'ın internet sitesinde şu an seçili ürünlerde ciddi indirimler var. Mutlaka bakmanızı öneririm.

Sizin Color Madness serisindeki favori ürününüz nedir ?

Flormar Türkiye'ye bu güzel hediyeler için çok teşekkür ederim.

Güzel kalın :)

instagram: @didemtrker
twitter: @BakimliKediBlog
mail: didemturker94@gmail.com


4 yorum:

  1. renkler şahane canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Fuchsiayi simdiden merak ettim sende nasil duracak, bloglarda gördüm renkli rimelleri bu seriden ve cok güzeller :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakın zaman da paylaşacağım umarım :)

      Sil